Andakt i stålets tempel

2010-01-31 | 21:10:56 Direktlänk | Allmänt | Kommentarer (2)

Vart en bra dag i dag igen. Sent om sider fick jag till en promenad med hunden och det är ju alltid trevligt. Jag går minst 5-6 km med hunden 5 dagar i veckan. Onsdagar före benpasset så vilar vi, och självklart den heliga fredagen.
 
Formen börjar ta sig riktigt bra nu tycker jag. Det känns som om det är gott om tid att nå målet som är 89-90 kg den första mars. Vägde exakt 91 idag , så det blir lagom med ca. 0,5 kg i veckan.


Magen och överkroppen blir ren från underhudsfett först på mig.


Vader och insida lår är långsammare. 

Nu blir det två vilodagar på rad......ganska skönt faktiskt. Visst älskar jag att träna, men ryggpasset från igår har satt sig ordentligt i kroppen, så lite återhämtning är nog inte fel nu..

Ha det!

S


Kommentarer
Postat av: Grus

mera käk.... en lat hockey målvakt behöver mer mat tips! fettsnålt men med allt annat de ska inhålla.

2010-01-31 @ 21:24:24
Postat av: samuel

Brännmar! Jag kan skriva om mat varje dag i en hel vecka om du vill! =)

Men då har jag väl bara en läsare kvar sen.....du!!!



Hahha! Iofs inte fy skam....!!!

2010-01-31 @ 22:09:51
URL: http://samuelsgymblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback