Jobbigt!!!!

2011-01-27 | 10:44:01 Direktlänk | Allmänt | Kommentarer (1)

Hej!

Har under tidiga morgonen kollat igenom Bodys film från LP -10......

Så satans jobbigt det är att kolla på sig själv! Man ser så jävla tydligt sina tillkortakommanden.
Plågsamt ärliga kommentatorer gör ju sitt till.

I stunden är det tufft att gå igenom detta. Det är aldrig kul att se sig själv göra saker på ett sätt, man inte är nöjd med.

MEN!!!

Jag försöker banka in i min skalle att LP är en tävling för nybörjare! I mitt startfält var det bara Jag och Jens, som var just det, nybörjare. Jens hade lyckats klart bättre än mig med förberedelserna. Och det lönade sig också!!

Alla de andra hade flera tävlingar i bagaget. Och det syns jävligt tydligt på filmen.

Summa summarum:

Att drälla runt på gymet hemma "och vara stjärna". Det är ju i ärlighetens namn föga produktivt!!
Ett slag i skallen och en knäpp på näsan är ju mycket mer utvecklande.
Att bli ordentligt nerplockad på jorden måste man ju se som början på en ny klättring! Nu känner jag ju smärtsamt tydligt mina svagheter. Och vet både hur och när jag ska undvika dem!

Att tävla såhär är ju som att köpa aktier. En aktie man äger, kan ju både öka och minska i värde. Det är ju först när man realiserar( säljer aktien/slutar tävla) Som man kan avgöra om det lönade sig eller inte.

Jag säljer inte mitt innehav. Jag tror att aktien Samuel Blomgren kommer kunna öka i värde. Det är inte första gången i mitt liv som jag ger mig ut på gungfly. I själva verket mår jag som allra bäst när jag lär mig nya saker. Oavsett hur svårt och tungt det är under resan. Och man brukar alltid få kläm på det till slut. Om man är lite envis.

Träningen flyter på bra nu i alla fall. Mentala energin börjar komma tillbaks. Och jag får sådär pirr i magen när vi ska till gymet.
Min fru och träningspartner verkar läka ihop nu också. Och igår körde vi tredje passet tillsammans. Efter att ha tränat separata program sen tidigt i höstas.

Som jag skrivit innan
Prioritet -11 är:
Axlar(deltoid)
Biceps
Flex/separation framsida lår
och
POSERING!!!!



Nån som kan gissa vem killen i vit t-shirt är? Ett tips är att kolla gadden på höger underarm!

Say it, believe it, achieve it!!!!

Sam


Kommentarer
Postat av: Tomas Henriksson

Ser väl alla att det är Dorian Yates?

2011-02-04 @ 17:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback