Tjolahopp!!!

2010-09-30 | 22:46:04 Direktlänk | Allmänt | Kommentarer (0)












Japp! Det var lite bilder med aktuell form! Med 9-9,5 vecka kvar så är prognosen MYCKET god att nå superformen!
Visst ska det tightas till både här och där....men det är gott om tid till det, eftersom det är så lite fett kvar.

Benen är inte lika bra för visso. Men här visar det sig vad en coach ska göra på riktigt. Coach Peder har ordinerat hårdhänt massage på hela underkroppen. Ev. ska jag låta "bindvävsmassera" mig också. Allt för att få vätska att röra sig lättare mellan hud och muskler. På måndag kör jag första massagetillfället och sedan ska Peder utvärdera resultatet. Känns att jag får alltmer blodad tand för varje dag som går. Känner mig varmare och varmare .....utan kläderna......
Nu ska säcken knytas ihop!!! Det är ju detta jag tränat i 21 år för att komma till!!!

Ha det!

S



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback