Lappkast?

2010-11-23 | 07:27:16 Direktlänk | Allmänt | Kommentarer (0)

Hejhej!

Snö, snålblåst och jäkelskap!! Ändå verkar allt ha vänt till MIN fördel på någe vis. Mitt sura humör och min extrema trötthet verkar vara som bortblåst!! NIIICE!!
Om jag får avsluta min tävlingssatsning på detta viset, så blir det ju närmast en defilering? Visst, det är ju inte klart ännu. Men jag trodde nog inte att jag skulle se nån ljusning i tillvaron vid det här laget!!!

4-5 timmar sömn och jag känner mig helt utvilad. 3(tre) promenader a' 6 km styck igår. Alla kring 50 minuter.(snabbt för mig.....)Sista vändan kändes det som jag flög fram.....skön känsla, efter att ha haft känslan av att ha tuggummi under skorna nu i flera veckor.

Morgonpromenad idag 04.50-05.50. Samma sträcka som i går kväll, fast med tio cm snö att pulsa igenom. Intensitetshöjning "scandinavian style"!!!

Härligt laddad för benpass ikväll. Blir näst sista benpasset före showtime. Fast det är tråkiga benpass nu tycker jag. Måste passa mig för att köra för hårt, får inte forcera, inga tunga böj, måste akta mig som ögat för skador. 
12-15 repsare också. Genomblödning är prio!

Blir massage idag också! Fick hoppa över förra veckan pga jobb. Har lagrat vatten i benen med en jävla gång  :(..

Vikt 94,5.....still dropping!!!

Nu kör vi!!

S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback