Andningshål...eller??

2010-11-24 | 06:42:54 Direktlänk | Allmänt | Kommentarer (1)

Tja!

Nu är det tidig morgon igen. Och jag har varit vaken sedan 04.40. Är facebookvän med en av de andra anmälda i Lucia -90. Jens.......vi retades med varann på FB igår kväll, om hur jäkla långa sovmorgnar vi tog....Jag skulle ställa min klocka på 0.4.45. Och han skulle bräcka mig med 04.44.......

Föll till föga och ställde min på 04.45 ändå.
Vaknade 04.40 av mig själv!! Utvilad! Eller i alla fall, mot alla odds pigg!
Just nu skönaste tiden på dygnet. Morgonpromenad och sen kaffe och lite frukost, medan frun och döttrarna fortfarande sover.

Dock känns det att man inte har några somhelst reserver kvar nu. Ett utvecklingssamtal i skolan(med yngsta dottern) medförde att en måltid försenades ca 1 timme i måndags. Gudars skymning innan man fick mat......!!

93,8 idag vid uppstigningen!! Nu händer det grejer! Coach Peder frågade mig om vikten igår. Och jag visste inte riktigt vad jag skulle svara, eftersom jag slarvat lite med vägningarna det sista. Tar tag i det nu, för han verkade lite bekymrad över att jag inte riktigt visste. Kollar nu vikten varje morgon i 4-5 dagar för att få ett medelvärde.

Själv är jag inte orolig det minsta. Formen är god. Och jag har INTE peakat för tidigt som tur är. Drömscenariot vore ju att vätsketömma Torsdag-Fredag i tävlingsveckan och gliiiida in i -90 på Fredag kväll!!!

Drömma får man!! Drömma bör man!

Går jag in på sista 7-10 dygnen med en vikt på 91-92 kg så är ju saken "biff..."
Känns just idag väldigt realistiskt!!!

Försöka jobba lite nu! Helt klart enklare att jobba "fysiskt". Att fatta långsiktiga beslut och göra kalkyler och liknande är INTE grejen. Även om jag får tvinga mig själv. Jag är ju faan VD....

Men det blir nog kvasten och Peltorlurarna idag! Perfa oxå....bränner jag ju mer kalorier!

S


Kommentarer
Postat av: samuel

Jag får följande frågor just nu:



-Äter du typ bara sallad o skit nu då också eller?



-Är det jävligt noga med maten nu också då eller??



-Ska du raka dig på hela kroppen nu då också eller??



-Ska du ha såndära brunkräm på hela kroppen nu då också eller???



-Hur mycke behöver du lyfta....eller ska du bara stå å spänna dig nu också då eller?



-Var är tävlingen nånstans.....nu då ock......



Självklart svarar jag bara JA, NEJ eller Göteborg. Och ler mitt vackraste!!!



2010-11-24 @ 11:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback