Vem körde ångvälten??

2010-03-29 | 18:45:36 Direktlänk | Allmänt | Kommentarer (1)

UUuuff! Den här "offseasonträningen" är TUFF!!!
Känns som vi har blivit tillplattade av en vägbult eller fått stryk med basebollträ.
Har verkligen träningsvärk ÖVERALLT.....


Skönt med vila idag....slicka såren lite.



Vi har "upptäckt" ett nytt redskap i jakten på muskelmassa!(...tack "du vet vem du är")

dumbbell.se

Listorna med mat och träningsrutiner har vi nu ersatt med en gratis nättjänst. Vet inte alls hur "nytt" det här är, men det var en uppenbarelse för oss, när vi startade upp. Passar diagram och Excelfantaster som oss.

Vi ska länka ordentligt från bloggen sen, när vi kört ett tag och man kan utläsa lite bättre statistik. Tricket med tjänsten är att man bara matar in värden hela tiden(vikter, set, reps och olika livsmedel samt mängder). Sedan räknar siten ut fördelning och kalorivärden mm. och redovisar allt i prydliga tabeller med diagram och allt.

För den som är otålig och redan nu vill läsa ett par dagars info, om mig eller Annika, går bara in enligt nedan:

dumbbell.se
medlemmar
sök
"annika"
el."samuel"

Annika ska köra innebandy med tjejpolarna ikväll så jag får köket för mig själv! Kanske lite baaakning?

En sak till:


Det är såååå fult med muskler på tjejer......not!

Ha det!
S+A


Kommentarer
Postat av: Jonas M

Tjena!!!

träningsvärk som e så jäkla gött.....mina ben är lite smått ömma idag!!



ser att du ökar en del, känns de bra????



ok....jag kör själv på piggelino.se deras kostmodell passar mig bättre, där kan man lägga in egna recept och maträtter!



ha de

2010-03-30 @ 17:09:20
URL: http://www.metrobloggen.se/jonasmansson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback