Puckat???

2010-03-24 | 19:33:05 Direktlänk | Allmänt | Kommentarer (0)


Kommer ni ihåg den här gynnaren? Överträningsspöket?
Tyckte jag såg honom på gymet innan.....men jag höll på att spy av alla superset, så jag tror han tyckte det var äckligt och smög iväg.......

Idag var det en sån  där överbefolkad dag........vårt lilla gym var helt proppat med folk! Vi tog inga bilder eller filmer idag, tyvärr.Det var för mycket folk helt enkelt. Troligen är det glesare med folk imorgon.....då fotar vi igen!

Gjorde ett PB idag! 5x120 i bänkpress...inga superstrikta precis. Men inte jättekassa heller!
Tur att vi börjar med bänkpress med stång annars hade hantlarna definitivt varit "slut" nu!
Enarms hantelrodd känns lite barnsligt med 53:orna faktiskt...gjorde 4 superstrikta 12:or.

Annika verkade helt frisk idag och drog på järnet igen....Jag tror att hon och ÖT-spöket har nåt ihop faktiskt....får slå honom på käften så han håller sig ifrån henne!!    ;)


Här har vi en som kunde slita i gymet!! Blir arg när folk häcklar honom!!
Han kanske inte är världens mest moraliskt korrekta person....men han har/hade en drive, som
man önskar man hade HÄLFTEN av!!! Den tog honom från att vara en fattig, hunsad polisson i Österrike till att bli guvernör i Kalifornien........puckad muskelknutte??? KNAPPAST!!!



Kör så det ryker!!!
S+A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback