Pitbullar!

2010-03-30 | 19:23:15 Direktlänk | Allmänt | Kommentarer (0)




Jag och Annika!!! Hahaha!! Enemies....beware!!

Ska inte visa klippet för Alvin. Han kan få för sig att ta efter.....och bita i nån trehjuling eller nåt...




Bara om nån missat det....Jag älskar hundar i allmänhet och min egen i synnerhet!!

Idag har vi tränat ben! Det var inget kanonpass för min del. Kände mig lite "vinglig" i midjan efter helgens marklyftsbravader! Annika hade bättre stäm och var uppe och nosade på höstens vikter i knäböjen. Jag tror att hon kommer öka ordentligt i benstyrka och massa nu när hon fått maskiner som komplement i gymet.

Dumbbell.se om ni vill se detaljer! "annika" eller "samuel"


S+A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback