Övertryck!!

2010-03-21 | 20:00:12 Direktlänk | Allmänt | Kommentarer (3)

Vi har softat hela helgen! Förutom på gymet då såklart....

Härligt med helger som den här. Uppe tidigt och därmed massor av ledig tid att bara ladda inför träningen!
Känns lyxigt på något vis!!!  :)

Bra har det gått också, så det har klart varit en lyckad helg på alla sätt!!


Annika gjorde ett riktigt bra försök att slå sitt en vecka gamla pb, på 15 reps! Blev nästan 16 st!!




Såhär ser vår träning ut numera. Superset hela tiden! Kan säga att vi båda är glada att vi kört så mycket cardio de senaste två åren......


Vila imorgon och sen träning tisd., onsd. och torsdag!

S+A


Kommentarer
Postat av: Björk

starkt jobbat !! båda två ;)

2010-03-21 @ 21:56:00
Postat av: Jonas M

Tjena!!!!

ser att du kör på bra, skönt för dig att du får äta! en annan ligger på ca 2500 kcal/dag



lång ifrån så stark som du.....gör aldrig några maxlyft längre......inte mindre än 3:or!



Bänkpress: 4 reps på 120kg

Knäböj:4 reps på 170kg....då e de röven i marken!

Marklyft: 4 reps på 170kg



är som sagt inte jättestark, men jag kör dom strikt! Var starkare för ett år sen men då körde jag inte lika strikt som nu.....nu bryr jag mig om vikterna så mycket längre utan kontakten går före...men visst de e ju alltid kul med lite PB



ha de gött och kör hårt

2010-03-22 @ 15:44:31
URL: http://www.metrobloggen.se/jonasmansson
Postat av: Jonas M

Hej!!!

mmm...visst e de drygt när vikterna tar slut...själv har vi bara 50 kg i kristianstad, men jag har ett gym till 3 mil bort....där har de upp till 65kg...men nu under diet klarar jag mig faktiskt med 50kg.....man blir lite klenare, men de e inte mycket de skiljer!



jag tycker jag klarar mig bra under dieten, känner mig inte hungrig....käkar vad jag vill 1 dag på helgen....



ja jag känner mig inte orolig, för jag kör ingen cardio heller.....så de finns ett par växlar att lägga in.....men ska inte ner så mycket mer nu....precis under 75kg....sen ska jag köra kotrollerad bulk dvs ca 3000-3200 kcal dagligen. Ska inte över 80 kg sen e tanken.....sen start med diet 15 veckor innnan decembercupen



ha de

2010-03-22 @ 18:53:01
URL: http://www.metrobloggen.se/jonasmansson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback