Det är ok att ha EN dålig dag, då och då...inte EN BRA, då och då...!

2010-03-20 | 20:16:25 Direktlänk | Allmänt | Kommentarer (0)

Idag har det i alla fall varit en jättebra dag!! Snön smälter här omkring i en rasande fart och jag går här och tittar ut på min gård och myser!! Snart ska grävmaskinen igång igen och alla projekten ska väckas ur sin vinterdvala. Kul, kul, kul!!!! Jag älskar attbygga grejer, både muskler, hus och trädgårdar!! 

             
   
Så här glad blir Jag, av havregrynsgröt med proteindrink på!!



Och såhär stark blir man!!!


Annika var bättre idag! Lite hostig men vid gott mod. Skönt att ha sin sidekick med sig hela tiden......

Trevlig helg!!!

S+A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback