Ultra Tan

2010-06-29 | 21:26:36 Direktlänk | Allmänt | Kommentarer (0)

Hej!

En av de allra största fördelarna med att vara företagare, är privilegiet att ofta kunna välja sina egna arbetsuppgifter. Visst, ibland bara MÅSTE man göra vissa saker, oavsett vilken dag det är i veckan. Eller för den delen, tid på dygnet....tacka nej eller "inte orka", är uteslutet! Spontanitet är heller inget, som direkt präglar ens livsstil...

Man ska aldrig sticka under stol med entreprenörskapets båda sidor. Vare sig den ljusa eller den väldigt mörka!

På det stora hela trivs jag dock med utmaningarna och tempot. Sysslolöshet är paradoxalt nog, något man drömmer om i stressiga perioder men lider alla helvetets kval av, när det är ett faktum.

Just nu prioriterar jag mina arbetsuppgifter utomhus........Ultra Tan.(Bright side!!)


Las Vegas Nevada. Precast Concrete(Prefbricerad betong) är ett okänt begrepp!
Men de kan sola!!! Och posera för kameror!
Sen kommer det flitiga mexare och gör skitjobben!!!

Lite mindre hungrig idag faktiskt. Kan väl ha att göra med vilodagen igår.
Underligt vad snabbt man kommer tillbaka in i defftänket. Kvällsmat.....å sen med blixtens fart borsta tänderna....det blir ju liksom för jobbigt att äta något mer då.
Man måste juh borsta IGEN då....!! haha!
Detaljer på dumbbell.se/samuel

Drog på, åtminstone LITE i frontböjen idag. Min favvoövning tillsammans med marklyft. Kändes riktigt surt att skada sig och bli tvungen att slå av på viktbelastningen såpass mycket.
Det kändes väldigt stabilt så jag fick till en sexa på 140 kg i set nr 4!! :)

Inte så dåligt, med tanke på att det bara är två veckor sedan jag behövde 2,5 timmar för att komma ur sängen och få på mig ett par kallingar och strumpor........


"Ass to the grass"....inte särskilt svårt....med ett sånt stort ASS!!! hehehe!!

Ha det!

S+A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback