Vatten......

2010-07-02 | 19:12:24 Direktlänk | Allmänt | Kommentarer (0)

Hej!

Det går åt vatten i värmen!! Härligt sommarväder nu!

LITE LEDSEN FÖR EN SAK....:(  !!!!
Körde förbi Annika på vägen hem från jobbet igår. Hon var ute och sprang! Det såg SÅÅÅÅ jäkla härligt ut!
Ville ställa bilen i vägkanten OCH HÄNGA PÅÅÅ!

Tyvärr är jag själv alldeles för tung!!  :(

Minns hur det var när man var mer "fit" om man kan kalla det så. Löprundor kring milen på kvällarna....och sen en "runners high" efteråt!!! On top of the world!!

Börjar ju bli rätt grov nu.....även om det inte alltid känns så. Över 100 kg:s kroppsvikt är INGEN hit när man snackar löpning. Kunde nog lika gärna ta fram motorsågen och kapa benen ovanför knäskålarna, om jag hade försökt mig på att springa mer än 200 m. Med tanke på mitt kassa löpsteg så får det bli crosstrainer som cardio! Snabba promenader gillar jag ju såklart! Å det är ju skonsamt för knän och fötter, trots att man väger litegrann!!


Ruuuuuun!!!!

Det blir lite fusk vad gäller maten idag. Men det ska inte bli några "ätardagar" nu. Åtminstone inte i trad. byggarbemärkelse aka 10-12000 kcal grisätning. Låter det sticka iväg typ 3-500 kcal. max. Lite glass och ett par glas vin eller öl får räcka!!

Vilodag idag också! Annika kör löpning de dagar vi vilar från gymet. Jag kör hel vila nu i inledningen av dietandet, för att ha "handlingsutrymme" kvar hela resan! Kommer nog mot slutet att bli ett par pass lågintensiv cardio varje dag+ 5-6 gympass i veckan...........

Imorgon lördag blir det monsterpass med marklyft och chins!

Tills dess: Trevlig helg!

S+A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback