Semester....som inleds med att jobba!!

2010-07-06 | 20:57:05 Direktlänk | Allmänt | Kommentarer (1)

Tjuvstartar min semester imorgon. Vill dock vara med när mina medarbetare utför ett tungt lyft på morgonen, så det blir att kravla sig upp som vanligt. Måste kolla att allt går smooth.....så kan jag ta det lite lugnt sen. Det är jobb hemma på gården istället....så det blir inget jäkla navelpillande här, om ni trodde det..!!!  ;()

Idag har vi tränat ben. Det gick VÄÄLDIGT bra för både mig och Annika. Det börjar kännas att vi bara kör ett pass för framsida ben numera. Och det är odelat positivt. Mycket fräschare i buggarna!
Jag har ju min lilla ryggskada att ta hänsyn till. Så även om det känns bra nu, så får jag ta det lite chill.
Har ju lovat att förnuft skall få råda ett tag nu.....

En strikt åtta på 140 kg i frontböjen får jag väl vara nöjd med....

Annika satsade hårt på teknik idag och jag kan säga att den förbättras för varje pass. Knäböj är en svår övning om den ska utföras korrekt. Ställer stora krav på bålstabilitet och koordination. Den kräver också en hel del "guts" för att kunna köras ordentligt.

Tyvärr ingen kamera med idag....

Ha det!

S+A


Kommentarer
Postat av: Björk

Riktiga hörlurar // Kickan .

2010-07-06 @ 21:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback