Semester.......bara 1 timmes jobb!! :)

2010-07-12 | 22:01:06 Direktlänk | Allmänt | Kommentarer (0)
Idag bestämde vi att ge f. i allt nyttigt och bara softa hela dan. Vi började med ett pass på Borås djurpark.....


The bear ....

The tajgers!
Foton:
Ylva Blomgren

Kan liksom inte låta bli att be Ylva om bilder ibland. Klockrent vackra!!! Särskilt djur är ju något som ligger henne varmt om hjärtat!

Hängde med Annika på löprunda i eftermiddags......jag veeet...inte smart med tanke på min storlek. Men det verkar så härligt och det var det......efteråt....

Dietandet går framåt ungefär som planerat. Hade väl hoppats på att komma under 100 kg denna veckan. Men det blev 100 blankt och det är jag nöjd med ändå!
Sänker nu intaget något lite.  Lägger mig mellan 3000 och 3300. Fortfarande ingen regelbunden extra cardio.

Kvällsdopp i Revesjö fick avsluta dagen. Alvin åkte i han också. Då var husse INTE populär.......men han blev avsvalkad i alla fall.

See you!

S+A



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback