Mrs Deadlift!

2010-07-31 | 21:23:00 Direktlänk | Allmänt | Kommentarer (1)

Annika var ute på krogen och drog till det rejält igår kväll! Tydligen är det något hon borde göra innan varje träningspass...(..not...)!
Två eller tre personbästan i marklyft tror jag det blev idag!!! Något repsrekord samt den här viljestyrda singeln på 100kg!(bw 53 kg!!)



Det finns ju brister i tekniken.....men Vi har BÅDA sett värre exempel....

Invägning för mig i morgon! Allt känns kanonbra och jag tappar fett PRECIS som jag ska. Ligger stadigt på 3000-3100 kcal/dygn vilket med uppskattad aktivitetskoff. blir ca 600 kcal negativt/dygn. Jag har lagt till korta promenader Lördag, Söndag, Måndag och Torsdag(40 min/gång ca.) men i övrigt samma.
Hoppas på -95 kg!!

Ryggskadan är nu helt läkt fysiskt. Gjorde en åtta på 200 kg i marklyft idag, helt RAW och det kändes väldigt lätt med tanke på att det var i arbetsset nr 4.(8x170, 8x180, 8x190 och 8x200).
 
Känner mig lite stressad när jag ska lyfta....det var inte kul att dra sönder ryggens muskelfästen när det hände! Ont ont!!!

Nu blir det att slappa järnet och ladda för armar imorgon!!

Ha det!

Samuel o Annika


Kommentarer
Postat av: Lene

Strongt jobbat,även om tekniken inte var hundra:-)

2010-07-31 @ 22:30:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback