I'm on a diet.....please, be quiet!!!

2010-07-04 | 20:17:25 Direktlänk | Allmänt | Kommentarer (0)

Första "diet"veckan avklarad! Har tappat 2,5 kg och minskat 3(?!) cm i midjemått!

Mycket skönt att ligga så högt i kaloriintag.(snitt för veckan: 3422 kcal) Hungrig blir jag. Men inte alls på samma sätt som nere i träsket under 2000 kcal/dygn.
 
Ska försöka ta de här första 10 kilona, utan att svälta och utan att köra nån extra cardio. Hittills verkar det ju gå bra. Men som sagt....skulle jag stanna upp, så har jag ju fina verktyg att ta till!

Äter ca 50% protein och ungefär 25/25% av vardera fett och kolhydrater. Ger bra med energi och håller förbränningen hög.

Återigen en supervarm dag med strålande sol! Har mätt ut var den nya infällda trappan ska vara. Snörslagit linjer att såga efter och kommit överens med Annika om övrig layout! ;)
Bygga ställning i garaget också. Måste förbereda för inomhusaktiviteter. Det KAN ju bli regn i en vecka.......


Hoppas linjerna får vara kvar veckan ut! Lite meck att få det vinkelrätt!

En kort promenad med Alvin, har jag hunnit med idag också!

Nytt söndagsupplägg på gymet. Armar och mitten axlar!

Annika är ju riktigt insnöad på AF och Fitness five. Hon har en del kvar till elitnivå. Men med den här takten får alla etablerade brudar se upp väldigt snart....


Styrkan finns där. Hon behöver bara få in en mer ekonomisk teknik.

Själv passade jag på att grisa lite i dipsen....


Inga snyggisar direkt. Irriterande med den här budgetdipställningen också. En jäkla balk mitt i vägen för vikterna.....puckat!!! Känns som den ska kollapsa när man kör widegrips i bröstpassen också.

Som sagt...varmt idag också! Drack nog 5 liter innan vi stack till gymet. Tappade räkningen vid tredje påfyllningen under träningen...........flämt!!

Vila från gymet imorrn! Annika löptränar!

Ha det!

S+A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback