Hela dan förstörd på SKIIIIT!!!!

2010-07-15 | 20:15:05 Direktlänk | Allmänt | Kommentarer (0)

Jag min idiot bommade att dra ut en telefonsladd ur nätverket på kontoret.....  ;(
Vi skulle bara åka ner till firman och sammanställa ett par saker på förmiddagen. Ett snabbt jobb var det meningen att bli. Slutade med att vi fick åka land och rike kring med sönderåskade datorer. Kul, kul!!   INTE!!

Men som de coola säger: Well well, whatever.....solen går upp imorgon oxå!

Så tänkte vi med och drog till gymet istället. Bröst och baksida axlar på programmet idag.
Vanligtvis tränar vi ju tisdag och onsdag men vi firade yngsta dotterns tolvårsdag igår så då tog vi gymet idag istället.

Övningar enligt nedan, i superset:

Bänkpress/Stigbygeldrag uppifrån

6+6 set

Lutande hantelpress/Hantellyft lutande mot bänk

4+4 set

Hantelpullover/Stigbygeldrag nedifrån

4+4 set

 

Hantelpressar/Reverse pec-deck

4+4 set



Cablecrossflyes/Enarms lyft framåtlutande

4+4 set

Därtill vader och mage. Annika prioriterar mage, medan jag kör mer vader. (Viktigt att vaderna sticker ut under boxarrocken......)
Ny vadfavorit har blivit Donkeys i benpressmaskin. Stadig och fin övning som jag kan bomba mina EU-pallar med utan att riskera.......ryggen!
Deffandet går faktiskt framåt med raska steg. För ett par veckor sen hade jag aldrig lagt ut ett klipp i bar överkropp. Vissa kanske inte tycker det är ok ändå.....men jag är nöjd med förändringen. Framförallt med hastigheten. Allt går oerhört fort, trots att jag ligger relativt högt i kcal/dygn. Har sänkt till mellan 3000 och 3300 nu och jag kommer inte gå under 2500 förrän det absolut sista. Vägningen på Söndag får avgöra strategin framöver.......

Annika äter sig allt större och starkare. Men jag undrar om hon inte är i lite bättre form än Jag???
Avgör själva.....

På Lördag blir det att bevittna deltävling i "Fitness-Five" i Göteborg. Vi kanske kör ett pass på nåt av gymen in "the big city" också. Hörde jag X-hale........??

Vi rapporterar isf!

 Samuel och Annika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback