Vill man, så kan man...

2010-01-23 | 22:18:09 Direktlänk | Allmänt | Kommentarer (0)

Idag har vi tränat rygg och baksida lår. Det är vårt tuffaste pass, men jag ska låta bilder och filmer berätta.....


 
Annika satte ribban högt idag och slog sitt gamla pb. Numera räknar hon till 82,5 kg


Kunde inte vara sämre... PB. 210 kg(Man ska tänka på att jag bara har kört marklyft sedan september. Innan dess hade jag uppehåll från den övningen i 3 år)

Vi gillar högvolymsträning och körde idag 10 set marklyft med varierande antal reps och med olika belastning. Efter marklyften gick vi över till chinsracket och körde 8 set var.....
Om inte detta bygger rygg så vet jag inte vad som gör det i alla fall.


Annika in action!


Det är tuuungt på slutet!!


Jättetrött rygg och jätterötta händer....


Grrrr...!


Mycket lyckad träning idag!
Allt gick nästan perfekt och det är alltid kul.

Imorgon blir det lite mera "soft", biceps och triceps!

Ha det så länge!

S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback