Torsdag....dagen före Fredag.....

2010-01-28 | 21:43:33 Direktlänk | Allmänt | Kommentarer (1)

Att det varit kaloriminus ett tag nu, börjar sannerligen kännas. Vikterna känns stora och bökiga i gymet och det är inte alls samma tryck som det var runt jultid.

Det sjuka är att man genom sin viljestyrka, ändå försöker sig på vikter som man inte längre behärskar....

Jag blir allt svagare ju mer fett jag tappar. Paradoxalt nog kommer jag att nå absoluta botten om ca en månad och då kommer jag SE vass ut.....men jag kommer att känna mig ganska kass....

Har beslutat mig för att göra något drastiskt efter minideffen nu! Jag tänker dunderbulka i 3-4 månader.
Kommer satsa mot 4500-5000 kcal/dygn vilket är OERHÖRT mycket för mig som väger runt 87-88 i bra form.

 Förhoppningsvis kommer jag att lägga på mig något kilo muskler......men förmodligen mest fett....

Lite film får det bli oxå+ nån bild.


Härligt med den där brännande känslan!!





Actionserie!!
Den här övningen är min favorit för axlarna. Många kör pressar för glatta livet och det är väl också ok, men personligen tycker jag bäst om den här!

Imorgon blir det välförtjänt vila och dessutom lite ätardag. Fredag är faktiskt den enda dagen i veckan som inte har ett inplanerat träningspass. Alla andra dagar har gym, cardio eller powerwalk....eller alla tre!

Ha det!

S


Kommentarer
Postat av: Jonas

Fasiken vad fina rörelser,,bra bilder/film på dem.

2010-01-28 @ 23:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback