Toktryck! Redan idag?

2010-01-21 | 21:52:45 Direktlänk | Allmänt | Kommentarer (0)

Måste börja med att be om ursäkt för gårdagens gnälliga inlägg. Det hör verkligen inte till vanligheterna att jag blir låg bara för att ett pass går lite sämre.

Hade dock sett fram en hel vecka emot att köra ben igen, åsså protesterar bara kroppen med smärta på så triviala ställen....ptrft! Sur blir jag på den då!

Idag var det bröst och baksida axlar och till skillnad från igår så var det ett riktigt lyckat pass.
Efter värmning så drog jag iväg en sjua på 53:orna i lutande hantelpress. Riktigt skönt att känna hur kraften utvecklas...
4 mycket lyckade set trad. bänkpress också bla. en 7:a på 105 kg

Passade på att ta utlovade magbilder också. Vi börjar med en gammal från 7/1..



Och sen fortsätter vi med en från idag. 14 dagars minideff.



Har planerat 5 veckors halvdeff till. Med detta tempot får jag nog bromsa lite dock. Kanske får äta liite mer...
Det är ju inte någon tävlingsform som ska fram just nu utan endast en liten slipning.

Imorgon blir det drygt halva dagen på kaloriminus och sen fyller jag på ordentligt i ett och ett halvt dygn!
HÄRLIGT!!

Vi ses!
S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback