meromeromer snö hela tiden....

2010-01-26 | 19:42:22 Direktlänk | Allmänt | Kommentarer (1)

Nä!...Nu får vintern vara slut snart....
Jag längtar till sommaren så att det nästan gör ont ibland.

Nu har jag den enorma förmånen att få jobba varierat, både inomhus och utomhus, vilket ger mig minst en portion dagsljus om dagen. Lider med dem som åker till jobbet i mörker och sedan kommer hem i lika svart...

Solarium idag!
Jag somnade på ca 13 sekunder....och vaknade brun 25 min senare..teknikens under!!!


Såhär känner jag mig idag. Som en hungrig svart man...
(kolla picklesen uppe på burgarn....hahha!)


Imorgon blir det benträning!
Har fått lite tips från olika håll(tack!) om justeringar för att vara lite snällare mot knäna.
Hoppas innerligt att det hjälper!!

Ha det!

S


Kommentarer
Postat av: Andreas



Han ser väldigt fokuserad ut på burgaren.

2010-01-26 @ 19:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback