Lördagsnöjet.....

2010-01-30 | 21:11:41 Direktlänk | Allmänt | Kommentarer (0)
  • Måste bara lägga ut ytterligare en film på Annika när hon kör chins. Jag är så jäkla stolt över hur duktig hon blivit på någonting som var helt otänkbart för henne för ett och ett halvt år sedan. Orken svek henne lite idag men det berodde med all säkerhet på de 10(!?) seten marklyft hon hade kört innan...



    De första tio är helt enligt läroboken!



    Även jag hade en bra dag idag!
    Samtliga marklyftset UTAN dragremmar.....styrkan i nävarna börjar komma tillbaka.
    Körde dessutom endast de två allra tyngsta seten med bälte. Detta för att verkligen träna bålstyrkan, och bli riktigt stadig i midjepartiet.
    Vårens tuffa träning kommer att kräva det har jag en känsla av.


3x 200 kg....PAPPER!!!(eller inte....faktiskt på håret att det gick)


Nästa vecka satsar jag på 4 reps på 200 kg. Det blir spännande att se....

Nu blir det lördagsmys i soffan!

Ha det!

S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback