inga kolhydrater på tre dygn...

2010-01-19 | 22:13:17 Direktlänk | Allmänt | Kommentarer (2)

Har inte ätit kolhydrater på tre dygn nu. Ätardagen i lördags, med överätning och kolhydratfyllning är nu ett minne blott och mina muskler börjar tömmas på vätska.

Jag känner mig liten och klen.

Har inte vägt mig sen söndags morse och då stod nålen på 92,4 kg. Det är 400 gram nedåt sen söndagen före...och helt enligt planen.(som är ca 500 g nedåt/v.)


Torsdag 7/1



Torsdag 14/1 Man ser att kroppen "äter" av underhudsfettet.

En ganska märklig sak har jag noterat dennna minidieten. Förra gången så försvann fettet från magen först och sedan resten av kroppen. Denna gången tappar jag på alla ställen UTOM magen......lurt!
Kanske kroppen reagerar olika från gång till gång?

I morgon är det ben igen!

Går nog åt lite:


För att få lite artificiell energi...

Ses imorrn!
S


Kommentarer
Postat av: 4e starkast på gymmet.

Lika bra som vanligt!

2010-01-20 @ 21:55:00
Postat av: Andreas



En sådan mage ska jag också ha - innan jag lägger mig i kistan. : - ) Det får bli krafttag förenat med rätt kost.



Hårt arbete lönar sig ser man. Starkt marscherat!

2010-01-21 @ 02:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback