7 dygn + en vecka(!?!) kvar....

2010-02-18 | 21:00:27 Direktlänk | Allmänt | Kommentarer (2)

Pjuuhh! Det känns verkligen att tempot i dieten är rejält uppskruvat! Gått omkring ständigt hungrig de senaste dagarna. Energinivån är hög trots allt och jag känner mig absolut inte matt eller svag rent allmänt. Tunga basövningar i gymet är väl kanske inte det allra mest upplyftande just nu.....men jag får vara oerhört nöjd att jag legat på en såpass hög nivå ända fram tills nu!!!!

Vi har prel. bokat en studiofotografering med en fotograf och vår äldsta dotter bakom kamerorna. Vi tänkte få till lite bilder, för att föreviga oss båda i relativt god form samtidigt. Om det nu blir tävlingsbyggare/atleter av oss så är det väl inte troligt att vi kommer vara i form samtidigt, så där särskilt många gånger till i framtiden.

Tyvärr förlänger detta dietperioden med en vecka. Men det gör inte så mycket, man behöver fylla upp lite inför fotograferingen oxå!!  :)

Kände mig som en zombie imorse när jag väckte hunden och drog ut på morgoncardio. Benpasset igår gjorde sig påminnt i form av snubbliga fötter och stela höftböjare. Underligt att höftböjaren blir så stel av knäböjen egentligen? Blir liksom stramt att ta ut steget......får väl stretcha bättre??
OBS! Jag går inte på morgonen för att det "bränner mera fett då". Jag går vid den tiden för att spara ihop till tid med familjen och roligare saker. 5 halv 6 på morgonen händer ändå inget viktigt, mer än att man sover. Då kan man lika gärna sova gående!!! ;)
Promenad direkt efter jobbet blev det också!

Lite bilder på två pumpade gymnördar!!!


Baksida axlar kör vi med en lång kätting som vi kopplar stigbygelhandtagen i.


Visst blir jag hårdare och hårdare. Men jag är inte nöjd ännu....lite till!!


Bara en kort "fyllapådag" imorgon. Sedvanlig ätardag hoppas i princip över denna gången.
Suck......mat som är så gott!

Ha det!

S


Kommentarer
Postat av: GeCCo

Fin fom där! Bilderna blir säkerligen kanon!

2010-02-18 @ 21:15:05
URL: http://www.geccos.blogspot.com
Postat av: Andreas





Samuel.. Kommer du med den kroppen på standen i sommar så kommer det inte gå många trosor torra kan jag lova.

2010-02-21 @ 20:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback