Torsdagsinvägning: Samuel: 88,7kg Annika:?????kg

2010-02-25 | 21:10:28 Direktlänk | Allmänt | Kommentarer (1)

Vi börjar sannerligen komma i form båda två! Ska bli skitkul att ta bilder nästa helg och föreviga denna färskvara som torr deff faktiskt är. Skulle för egen del tro att jag har 2-2,5 kg kvar tills jag är helt nöjd(med formen då alltså....muskler behövs alltid mer...men var sak har sin tid). Hoppas kunna tappa 1-1,5 kg till på de återstående dagarna fram till uppfyllningen före fotot.

Har lite svårt att bedöma hur långt ifrån Annika är, eftersom jag har dålig erfarenhet av AF-fysiker, men det kan inte vara många hundra gram. Dock behöver hon väl i ärlighetens namn en del muskler till....men som sagt, var sak har sin tid!




Idag tränade vi Bröst och axlar.


Om jag ska vara ärlig, så längtar jag lite efter att få fläka ut den här ryggen i jämförelse med andra på en full line.....lite mer deff och tävlingsfärg så........


Om jag riktigt känner efter så börjar faktiskt förkylningen att släppa. Hade feber i morse....men jag repade mig snabbt under dan. Är mest snorig nu.

För att slippa kommentarer om hur farligt det är att träna när man är förkyld, så vill jag upplysa om att jag har hållit låg puls hela tiden. Dessutom lagt mig bra under normala arbetsvikter, samt "lämnat" ett par reps i varje set.

Imorgon har jag bestämt att jag är frisk!!

Ha det!

S+A


Kommentarer
Postat av: Grus

riktiga män väger över 100 kg. eller lite tjocka lastbilsåkare. keep up the good work. börjar se bra ut.

2010-02-27 @ 18:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback