Ska konvertera till eskimåismen........

2010-02-22 | 19:36:57 Direktlänk | Allmänt | Kommentarer (2)



Ny vecka med supertempo! Börjar med 2 vilodagar som endast innehåller två promenader vardera. Uppskruvningen av tempot i dieten börjar ge resultat. "Problemområden" som insida lår och över korsryggen börjar tömmas på fett, långsamt men märkbart! Har en fettdepå precis i knävecket...:(....ska bli kul att se hur det ser ut när den är borta.

Kaloriintaget är nästan oförändrat. Försöker ligga runt 2200-2400 mot tidigare 2400-2600. Den skillnaden är nästan inom felmarginalen och jag anser att det bara är en "attitydförändring" eg. Dvs jag lägger mig svagt under, istället för svagt över. Den extra promenaden varje dag verkar fungera som en gräsbrand! Jag är hungrig hela tiden vilket jag tolkar som positivt(i detta läget alltså!)

Dagens lunch!

204 g kycklingfile(pip piip, flax flax)
150 g sallad
50 g tzatziki på lättkesella

Kurr kurr i magen......

Måste mata hunden mer också! Han börjar tappa han med, och det är ju inte meningen! Katten får ju ingen motion, om hunden tappar gaisten.
Ska köpa brukshundsfoder åt honom!

Vintern håller i sig och det är ordentligt deprimerande. Inga markentreprenader så långt ögon och öron når. Alla bara skottar snö....... Ser fram emot helgen, då vi har en samordnad födelsedagsfest i 80-talstema. Får ta det lite lugnt dock, har ju fått en "straffvecka" i dieten pga. studiofotograferingen. Har dock hört att alkohol är vätskedrivande.....så jag får väl koncentrera mig på det....;S



Kepp the shovels moving! Let it snow.........nooooooot!

Ha det!

S+A


Kommentarer
Postat av: GeCCo

Du får nog hålla dig till sprit och vatten (möjligen sprit blandat med fun-light) för lågt kaloriintag =S

2010-02-23 @ 18:20:34
URL: http://www.geccos.blogspot.com
Postat av: Calle

Mmmmm... Kyckling!

2011-04-14 @ 10:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback