Good ol' chicken....

2010-02-17 | 20:18:44 Direktlänk | Allmänt | Kommentarer (1)

Har ätit kyckling två gånger idag och har precis packat matlådan till i morgon lunch.....med kyckling.....
Får väl näbb och fjädrar snart? Coolt iofs.....fåglar har ju biffiga bröstmuskler!!!!


Torrflyes....hahaha!!!


Äldsta dottern var med och fotade idag. Det häftiga med riktigt små människors kroppar, är att det blir så små marginaler. Skulle tippa att 1 eller max 1,5kg bort på Annika skulle bli en enorm förändring i nuläget.
Bild: Ylva Blomgren

Idag har vi tränat ben igen. Annika har under veckan gått ner ytterligare i vikt och det märks nu tydligt på styrkan. Knäböj tar verkligen emot för henne! Kan själv också känna ett ordentligt ras, och eftersom jag vill köra med god teknik hela tiden, så gick jag inte över 100 kg i frontböjen idag. Vi nötte oss igenom 8 set x 12 reps var. Jag med stången fram och Annika med stången på nacken....

40 minuter cardiomaskin och sen hem och äta.

Imorgon Torsdag blir det 3 cardiopass. 2 promenader a' 7 km och 40 min crosstrainer. Fredag blir det 2 promenader och inget gym.


Jag får ju inte glömma min  cardioträningspartner nr 1!!!
Norfolkterriern Alvin. Maken till energiknippe är väl sällan skådat. Mil efter mil, vareviga vecka, så hänger han med, med ett aldrig svikande humör. Tvärtom blir han djupt sårad om han inte skulle få gå med en gång.


Ha det!

S


Kommentarer
Postat av: Åsa | Foto & Vardag

Djupt sårad <3 Han skulle lipa i flera dagar! :(

2010-02-17 @ 23:10:52
URL: http://aasajulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback