Brrrr.....

2010-02-11 | 21:21:30 Direktlänk | Allmänt | Kommentarer (0)

Vilken vinterdag det har varit!! Som en marängsviss ute!! Dock kan man känna att vi går åt rätt håll. Ljust på morgonen när man åker till jobbet och fortfarande ljust när man kommer hem. Härligt!!


SOOOL!! Ge mig!!!!

Känner tydligt av styrkeminskningar nu pga. dietandet. Lika tråkigt som det är väntat!
Inget att lipa över egentligen....det kommer ju snart tillbaka, trycket och kraften. Brukar väl ta ett par veckor av kaloriplus, sen känner man sig som He-man igen....Nu är det nästan lite ....She-man

Om det går bakåt i styrka, så går det istället framåt i cardion....
Helt sjuka värden man får till i crosstrainern..


Jag har producerat 757 kcal på 35 min!(är inte detsamma som att jag gjort åt så mycket...maskinen kan bara räkna ut hur mycket energi jag stoppar in i den, inte hur mycket energi det faktiskt kostar mig)

Såhär har dagens mat sett ut:

Frukost 1

Whey 80 40g
kruskakli 1 msk
vatten
kreatin

Frukost 2

Keso naturell 250 g

Lunch

Fläskfile  82g
Bacon  60g
Ost 10% 20g
Kokt ägg 60g
sallad 150g

Eftermiddagsmål

Lättkesella 500g
Honung 20g

Direkt efter träningen

Whey 80 40g
vatten

Middag

Kycklingfile 212g
Lättkesella m avocado(guacamole) 100g
sallad 200g

Kvällsmat

Lättkesella 250g
Whey 80 20g
Hallon 50g
Jordgubbar 50g
Kruskakli 6g
(mixas till drink med vatten)

Totalt har detta gett mig 307 gram fullvärdigt protein och 2261 kcal. Detta innebär att ca 54% av mitt kaloriintag består av fullvärdigt protein. Resten är mest fett och fibrer...då jag anser att det är bäst att fullkomligt pressa ner kolhydrathalterna.


Janne Malmqvist från Malmö! 50+ år gammal tävlade han på SM i Bodybuilding -09
Ingen jävel kan skylla på att den är för gammal iaf!!!!


Så satans hård ska jag också bli nån gång...

Ha det!

S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback