Hjärnspöken

2010-04-27 | 20:28:55 Direktlänk | Allmänt | Kommentarer (1)

Lyckat träningspass idag!! Men ändå grämer jag mig en del över mina "hjärnspöken". Att det ska vara så förgjordat svårt att komma över vissa mentala spärrar!!

Två veckor i rad har jag nu ökat på mina reps i frontböjen. Upplever ju detta gång på gång....."fastnar" på en siffra och fegar ur så fort jag når upp till just den vikten. När jag sen väl fixar målet jag satt upp, så blir det som att dra proppen ur ett badkar. Det visar sig finnas massa kapacitet som jag mentalt har hållt inne...


7-8 pass i rad blev det stopp på 5x140kg. Här har vi beviset på att jag borde klarat fler, betydligt tidigare.....eftersom det fanns mer i benen. Var faktiskt uppe på 150kg och kände lite idag också.....4 reps(?)

Får väl gå nån sån där kurs med mental träning eller nåt? Kan ju inte fega ur hela tiden.....slösar ju med tid på det viset. Skadade mig ganska klantigt i knäböjen för ett par år sedan. Kanske det som spökar för mig??

Imorrn blir det bröst och rygg. Ett enda lååååångt superset nästan...

S+A


Kommentarer
Postat av: bloggläsarre

tja, kan du inte lägga ut lite om din kost, protein, proteinpulver och kreatin och vad du rekommenderar?

2010-04-27 @ 22:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback