Enkelspårigt??? Jajjemän!!!

2010-04-20 | 20:13:58 Direktlänk | Allmänt | Kommentarer (0)

Allt kretsar kring PB:n och vikter just nu. Kommer ofta på mig själv med att gå och småfundera på olika set som jag ska köra, vikter och utföranden likadant. Tror nog att fler byggare "på väg upp", har upplevt den här insnöade tunnelseendekänslan. Alltså.....det känns som ett mantra man upprepar för sig själv: Ben, bröst, rygg......Ben, bröst, rygg.....ben, bröst, rygg....osv. osv.  Helt fixerad vid träningen.....

Det jobbiga med det: Knappast normalt tankemönster!!
Det fina med det: Det ger resultat!!!


Detta PB betyder ytterligare ett steg framåt och att en mental spärr är borta! Gick och retade upp mig själv ordentligt innan setet för att jag bommat den vikten så många gånger.....det hjälpte juh! :)

Om ni undrar varför uppdateringsfrekvensen är lite dålig just nu, så ska jag säga som det är! Jag har inget kul att skriva om egentligen....denna perioden är bara ett jäkla malande och nötande i gymet utan några spektakulära fototillfällen eller flashiga magrutefilmer. Massa tunga basövningar och ett jäkla slit som inte är så vackert alla gånger. Att man dessutom inte är särskilt "fotogenuiqe" eller vad det heter, just nu, gör ju sitt till.

Kan ju berätta att filmen visar ETT(1) av totalt tio arbetsset i knäböj och frontböj. Endast två av seten var med en belastning under 120 kg. Knän och  höfter börjar kännas lite slitna också....har inte jätteont direkt men jag kommer ta en halvpaus i marklyftandet i helgen(inga maxlyft..), och vila upp leder och ligament en smula.

Glad för PB:t! Men trött!!

Ha det!

S+A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback