DÄR SATT DEN!!!!

2010-04-17 | 20:37:09 Direktlänk | Allmänt | Kommentarer (1)

Lycklig idag! Har nått ett delmål! Ett härligt PB i Marklyft!


Försökte verkligen fokusera och inte vråla och dänga som jag brukar, funkade ju som synes väldigt bra!!!

Nästa pass kommer jag att "leta upp" ettan, eller i alla fall börja med det. Man får tänka på att vi började med marklyftsträningen i höstas och då haded jag inte kört övningen på nära 6 år. Annika var helt ny på den.
Kommer att prova på successivt allt tyngre vikter nu framöver tills jag hittar där som jag bara klarar en etta. Den vikten får bli nästa mål för 10 reps. Ambitiöst? Jajjemän!!!!!


Jag tror att de gröna och de bruna skivorna väger 50 kg st.....bara det + stången är i så fall 320 kg.
Sedan gissar jag på de två yttersta på varje sida är en 15kg och en 25 kg= ett lyft på över 400kg!!!
Man har en bit kvar.........

S+A


Kommentarer
Postat av: Jossan

Braaaaaaaaaaaaaaa Samuel!!! Way to go!

2010-04-18 @ 09:23:53
URL: http://www.josefinbrander.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback